Η Unilever ανέβασε 11% τις τιμές μετά το χτύπημα από τα αυξημένα κόστη

Η εταιρεία-γίγαντας στην παραγωγή καταναλωτικών αγαθών αύξησε την πρόβλεψή της για τις πωλήσεις, αφού αύξησε και τις τιμές της.

Η Unilever ανέβασε 11% τις τιμές μετά το χτύπημα από τα αυξημένα κόστη

Κατά 9,8% αύξησε τις τιμές της το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, η Unilever, της οποίας οι μάρκες κυμαίνονται από το σαπούνι Dove και τη βαζελίνη, μέχρι τα παγωτά Marmite και Magnum.

Οπως μεταδίδει ο Guardian, οι αυξήσεις των τιμών επιταχύνθηκαν στο 11,2% το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι παγκόσμιες πληθωριστικές πιέσεις ενισχύθηκαν.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων κατά 8,1% για το πρώτο εξάμηνο, με τους όγκους να μειώνονται κατά 1,6%, καθώς ορισμένοι πελάτες στράφηκαν σε φθηνότερα ανταγωνιστικά προϊόντα (ή απλώς σταμάτησαν τα συγκεκριμένα προϊόντα).

Η άνοδος των τιμών των εμπορευμάτων αύξησε τα κόστη για τη Unilever φέτος, ιδιαίτερα στον τομέα της κατ' οίκον φροντίδας, με την εταιρεία να έχει μεταβιβάσει τον «λογαριασμό» στους πελάτες της, όπως σχολιάζει το δημοσίευμα.

Η εταιρεία αναμένει τώρα να ξεπεράσει την προηγούμενη πρόβλεψή της για αύξηση πωλήσεων μεταξύ 4,5% και 6,5%, «με οδηγό τις τιμές», καθώς συνεχίζει να χρεώνει περισσότερα για τα προϊόντα της.

Ο Alan Jope, διευθύνων σύμβουλος της Unilver, λέει ότι οι αυξήσεις των τιμών της «μείωσαν» τον πληθωρισμό των πρώτων υλών (ενώ, όπως σημειώνει ο Guardian, ανεβάζει τον πληθωρισμό των καταναλωτών).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v