Η ακρίβεια αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των Βρετανών

Φθηνότερες λύσεις για τη διατροφή τους, κατεψυγμένα, κονσέρβες και λιγότερη μπίρα, επιλέγουν οι Βρετανοί. Αλυσίδες όπως οι Lidl και Aldi είναι οι νικητές της εποχής.

Η ακρίβεια αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των Βρετανών

Οι Βρετανοί καταναλωτές στρέφονται προς φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις στα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν την εκτόξευση του κόστους διαβίωσης.

Ερευνα της NielsenIQ έδειξε άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένου κοτόπουλου (12% σε ετήσια βάση), ρυζιού και δημητριακών (11%). Αύξηση καταγράφουν επίσης τα κονσερβοποιημένα φασόλια (10%), το κονσερβοποιημένο κρέας (9%) και τα ζυμαρικά (31%).

Αντίθετα, πέφτουν οι πωλήσεις μπίρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών (9,7%), καθώς και η κατανάλωση άλλων ειδών που δεν είναι απαραίτητα στη διατροφή (6,1%).

«Οι καταναλωτές αρχίζουν να διαφοροποιούν τις επιλογές τους για να αντιμετωπίσουν την αύξηση του κόστους διαβίωσης. Για ορισμένα νοικοκυριά, η εξοικονόμηση χρημάτων σημαίνει αγορά φθηνότερων προϊόντων», εξηγεί στέλεχος της NielsenIQ. Ορισμένα νοικοκυριά σταματούν να αγοράζουν κάποια προϊόντα ή στρέφονται προς φθηνές αλυσίδες, όπως οι γερμανικές Aldi και Lidl.

Η άνοδος του κόστους διαβίωσης προκαλεί επίσης αύξηση κατά 7% των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ και μείωση κατά 12% των online αγορών.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v