Τα νεότερα εργοστάσια αυτοκινήτων της Tesla στο Τέξας και το Βερολίνο χάνουν «δισεκατομμύρια δολάρια αυτή τη στιγμή» καθώς οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας εμποδίζουν την ικανότητα του γίγαντα των ηλεκτρικών οχημάτων να αυξήσει την παραγωγή, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Έλον Μασκ σε συνέντευξη που δημοσιεύτηκε αυτή την εβδομάδα.
«Τόσο τα εργοστάσια του Βερολίνου όσο και του Οστιν είναι υψικάμινοι που καίνε χρήμα αυτή τη στιγμή. Εντάξει; Θα πρέπει να μοιάζει με ένα γιγάντιο μουγκρητό -είναι ο ήχος του χρήματος που καίγεται», είπε ο Μασκ στη συνέντευξη στο Tesla Owners Silicon Valley, η οποία έγινε στις 30 Μαΐου και δημοσιεύτηκε την Τετάρτη.
«Το Βερολίνο και το Οστιν χάνουν δισεκατομμύρια δολάρια αυτή τη στιγμή, επειδή υπάρχει ένας τόνος δαπανών και σχεδόν καθόλου παραγωγή. Το να λειτουργήσουν το Βερολίνο και το Όστιν και να επιστρέψει η Σαγκάη δυναμικά είναι το κύριο μέλημά μας. Όλα τα άλλα είναι ένα πολύ μικρό πράγμα βασικά».
Ο Μασκ είπε ότι το εργοστάσιο του Τέξας «χάνει τρελά χρήματα» αυτή τη στιγμή, λόγω των προβλημάτων που σχετίζονται με την μπαταρία 4680, η οποία αυξάνει την παραγωγή αυτοκινήτων και είναι η τελευταία τεχνολογία της Tesla. Εν τω μεταξύ, τα εργαλεία για την κατασκευή αυτοκινήτων για τις παραδοσιακές μπαταρίες 2170 είναι «κολλημένα σε ένα λιμάνι στην Κίνα».
«Η προσπάθεια διατήρησης της λειτουργίας των εργοστασίων τα τελευταία δύο χρόνια ήταν πολύ δύσκολη, οι διακοπές της αλυσίδας εφοδιασμού ήταν σοβαρές, εξαιρετικά σοβαρές», είπε ο Μασκ.