Η καταναλωτική εμπιστοσύνη της Γερμανίας βελτιώθηκε σχετικά τον Μάιο, μετά το χαμηλό ρεκόρ του προηγούμενου μήνα, ενώ η πρόβλεψη του Ιουνίου αυξήθηκε 0,6 μονάδες μηνιαίως κι έφτασε στις -26 μονάδες, ανέφερε το ινστιτούτο έρευνας αγοράς GfK σε έκθεση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
Ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών ενισχύθηκε ελαφρά τον Μάιο κατά 7,1 μονάδες, σκαρφαλώνοντας στις -9,3 μονάδες. Εν τω μεταξύ, οι προσδοκίες για το εισόδημα ανακάμπτουν κάπως, όπως ανέφερε η έκθεση. Ο δείκτης ενισχύθηκε κατά 7,6 μονάδες, φτάνοντας στις -23,7 μονάδες. Η τάση για αγορά παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητη σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, καθώς ο δείκτης υποχώρησε μόλις 0,5 μονάδες σε -11,1.
«Αν και αυτό σημαίνει ότι το καταναλωτικό κλίμα έχει βελτιωθεί ελαφρώς, το καταναλωτικό συναίσθημα εξακολουθεί να είναι σε ιστορικό χαμηλό», εξηγεί ο Rolf Bürkl, ειδικός καταναλωτών της GfK. «Παρά την περαιτέρω χαλάρωση των περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία, ο πόλεμος στην Ουκρανία και ιδιαίτερα ο υψηλός πληθωρισμός επιβαρύνουν πολύ τους καταναλωτές».