Στις -8,8 μονάδες διαμορφώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Φεβρουάριο στην ευρωζώνη από -8,5 τον Ιανουάριο, όπως ανέφερε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα στοιχεία για τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης που παρουσίασε την Παρασκευή.
Ο δείκτης οικονομικού κλίματος (Economic Sentiment Indicator - ESI) αυξήθηκε κατά 1,2 μονάδες, στις 112,8 στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κατά 1,3 μονάδες στις 114,0 στην ευρωζώνη.
Η άνοδος του ESI αποδόθηκε στην «αύξηση της εμπιστοσύνης στις υπηρεσίες, το λιανικό εμπόριο και, σε μικρότερο βαθμό, τις κατασκευές, ενώ η εμπιστοσύνη παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητη στη βιομηχανία και μειώθηκε ελαφρά μεταξύ των καταναλωτών», αναφέρει η έκθεση.