Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πρώτη εξαγορά για την Bubble: Ντιλ με τη γαλλική app γνωριμιών Fruitz

Ενώ περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ χρησιμοποιούν εφαρμογές γνωριμιών, οι αναλυτές πιστεύουν ότι υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης.

Πρώτη εξαγορά για την Bubble: Ντιλ με τη γαλλική app γνωριμιών Fruitz

Η Bumble ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι εξαγοράζει τη Fruitz, μια γαλλική εφαρμογή γνωριμιών, σηματοδοτώντας την πρώτη της εξαγορά. Οι όροι της συμφωνίας δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Οπως μεταδίδει το CNBC, η Fruitz, που ιδρύθηκε το 2017, «ενθαρρύνει την ανοιχτή και ειλικρινή επικοινωνία των προθέσεων γνωριμιών» μέσω της χρήσης τεσσάρων διαφορετικών φρούτων. Η Bumble αρνήθηκε να σχολιάσει τη συνολική βάση χρηστών της Fruitz, αλλά είπε ότι σημειώνει ταχεία ανάπτυξη σε Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ελβετία, Ισπανία και Καναδά.

Η Bumble δήλωσε ότι η Fruitz έχει μια ευρεία βάση χρηστών μεταξύ της Gen Z (γενικά ορίζεται ως άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2015), μιας νεότερης ομάδας που εισήλθε πρόσφατα στην αγορά γνωριμιών και θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία να επιτύχει υψηλούς στόχους ανάπτυξης.

Ενώ περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ χρησιμοποιούν εφαρμογές γνωριμιών, οι αναλυτές πιστεύουν ότι υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης.

«Τα τελευταία χρόνια, τα διαδικτυακά ραντεβού έχουν εξελιχθεί ως ο πιο συνηθισμένος τρόπος για τους ανθρώπους να συναντιούνται και να βγαίνουν ραντεβού σε πολλές γεωγραφικές περιοχές. Ωστόσο, παρά την αυξανόμενη κοινωνική αποδοχή των διαδικτυακών γνωριμιών, τα ποσοστά διείσδυσης παρέμειναν χαμηλά και ως αποτέλεσμα, βλέπουμε πολύ δρόμο μπροστά όσον αφορά την ανάπτυξη για τους συμμετέχοντες στον κλάδο», έγραψε η Goldman Sachs σε σημείωμα τον περασμένο μήνα.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, η παγκόσμια αγορά διαδικτυακών γνωριμιών αναμένεται να αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 13%, στα σχεδόν 10 δισ. δολάρια έως το 2025, σύμφωνα με την Piper Sandler. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v