Ο κανόνας 2G χτύπημα για το εμπόριο στη Γερμανία

Σύμφωνα με τον κανονισμό, οι πελάτες καταστημάτων με μη αναγκαία αγαθά πρέπει είτε να είναι πλήρως εμβολιασμένοι, είτε να έχουν αναρρώσει, κι αυτό προκαλεί βαρύ πλήγμα στις επιχειρήσεις ενόψει των γιορτών.

Ο κανόνας 2G χτύπημα για το εμπόριο στη Γερμανία

Υποχώρησε τον Δεκέμβριο η εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών, ενώ η πρόβλεψη για τον Ιανουάριο κινήθηκε καθοδικά κατά πέντε μονάδες σε μηνιαία βάση, φτάνοντας στο -6,8, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνας GfK. Η μέτρηση του Ιανουαρίου είναι η πιο χαμηλή από τον Ιούνιο.

«Οι υψηλοί αριθμοί κρουσμάτων λόγω του τέταρτου κύματος της πανδημίας του κορωνοϊού με περαιτέρω περιορισμούς, καθώς και οι σημαντικά αυξημένες τιμές, πιέζουν όλο και περισσότερο το καταναλωτικό κλίμα. Πάνω από όλα, ο κανόνας 2G, που απαιτεί από τους πελάτες (καταστημάτων με μη αναγκαία αγαθά) είτε να είναι πλήρως εμβολιασμένοι είτε να έχουν αναρρώσει, το οποίο ισχύει για μεγάλα τμήματα του λιανικού εμπορίου προκαλεί βαρύ πλήγμα στις επιχειρήσεις ενόψει των γιορτών», σχολίασε ο ειδικός καταναλωτών του GfK, Rolf Buerkl.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v