Την BodyArmor συμφώνησε να εξαγοράσει η Coca-Cola, σε ένα deal που αποτιμά τη μάρκα αθηλτικών ποτών σε περίπου 6,6 δισ. δολάρια, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την αντίπαλη Gatorade.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η Coca-Cola θα πληρώσει 5,6 δισ. δολάρια σε μετρητά για το υπόλοιπο 85% των μετοχών της BodyArmor που δεν κατείχε.
Η εταιρεία-γίγαντας στα αναψυκτικά είχε αγοράσει το 15% της BodyArmor το 2018.
Η συμφωνία που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα δίνει στην ιδιοκτήτρια εταιρεία της Powerade, την Coca-Cola, μια ώθηση στον ανταγωνισμό της με την Gatorade της PepsiCo, την κορυφαία μάρκα στην αγορά αθλητικών ποτών. Σύμφωνα με την Coca-Cola, η BodyArmor έχει επί του παρόντος πάνω από 1,4 δισ. δολάρια ετήσιες λιανικές πωλήσεις.