Επιδεινώνεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία, λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για τη συγκράτηση της πανδημίας κορωνοϊού.
Σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό GfK, ο δείκτης κλίματος, καθώς μπαίνουμε στον Φεβρουάριο, βρίσκεται πλέον στις -15,6 μονάδες, υποχωρώντας κατά 8,1 μονάδες από τον Ιανουάριο.
O ειδικός καταναλωτή της GfK, Rolf Buerkl, δήλωσε: «Το κλείσιμο των εστιατορίων και μεγάλου μεριδίου του λιανικού τομέα στα μέσα Δεκεμβρίου 2020 είχε παρόμοια επιζήμια επίδραση στις καταναλωτικές δαπάνες με εκείνη του πρώτου lockdown την περασμένη άνοιξη».