H Unilever κοβει τις διαφημίσεις στο Facebook και το Twitter

O κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων ανέφερε ότι έλαβε την απόφαση εξαιτίας του πολωμένου κλίματος που επικρατεί στις ΗΠΑ. Bουτιά πάνω από 6% για τις μετοχές των δύο κοινωνικών δικτύων.

H Unilever κοβει τις διαφημίσεις στο Facebook και το Twitter

Η Unilever ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα σταματήσει να διαφημίζεται στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις ΗΠΑ «τουλάχιστον για το υπόλοιπο της χρονιάς».

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων ανέφερε ότι έλαβε την απόφαση εξαιτίας του πολωμένου κλίματος που επικρατεί στις ΗΠΑ.

«Το να συνεχίσουμε να διαφημιζόμαστε σε αυτές τις πλατφόρμες αυτή τη στιγμή δεν θα προσέθετε καμία αξία στους ανθρώπους και την κοινωνία. Θα επανεξετάσουμε την τρέχουσα θέση μας αν χρειαστεί» τόνισε η εταιρεία.

Η μετοχή του Facebook και του Twitter σημείωσαν πτώση πάνω από 6% μετά την ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Unilever είναι η τελευταία μεγάλη εταιρεία που μποϊκοτάρει το Facebook. Την Πέμπτη η Verizon ανακοίνωσε πως αποσύρει τις διαφημίσεις της από το κοινωνικό δίκτυο μέχρι η εταιρεία «να βρει μια αποδεκτή λύση που να μας κάνει να νιώθουμε άνετα».

Την περασμένη εβδομάδα ομάδα έξι οργανώσεων κάλεσε τους διαφημιζόμενους στο Facebook να διακόψουν τις καμπάνιες τους στην πλατφόρμα τον Ιούλιο. Οι οργανώσεις – οι Anti-Defamation League, NAACP, Sleeping Giants, Color of Change, Free Press και Common Sense – κάλεσαν τους «μεγάλους διαφημιστές του Facebook να δείξουν τη στήριξή τους στην εταιρεία που βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v