Βελτιωμένη η διάθεση των Γερμανών καταναλωτών τον Ιούλιο, με τον δείκτη που μετράει το κλίμα να διαμορφώνεται στις -9,6 μονάδες, σύμφωνα με το Gfk, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα. Το αποτέλεσμα είναι ενισχυμένο κατά 9 μονάδες, σε σύγκριση με τον Ιούνιο.
Οι οικονομικές προοπτικές επέστρεψαν σε θετικό έδαφος, στο 8,5, ενισχυμένες κατά 18,9 μονάδες. Οι προσδοκίες για το εισόδημα αυξήθηκαν κατά 12,3 μονάδες, στο 6,6.
«Η εκτεταμένη υποστήριξη που παρέχεται από τα πακέτα οικονομικών κινήτρων, όπως η ανακοίνωση προσωρινής μείωσης του φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ), είναι σίγουρα ένας παράγοντας που συμβάλλει. Με την προϋπόθεση ότι το λιανεμπόριο και η μεταποίηση θα μεταβιβάσουν επίσης αυτές τις μειώσεις στους καταναλωτές, μπορεί να υποτεθεί ότι μία ή δύο προγραμματισμένες αγορές θα πραγματοποιηθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2020, υποστηρίζοντας έτσι την κατανάλωση φέτος», δήλωσε ο ειδικός καταναλωτών της Gfk, Rolf Buerkl.