Tesla: Κίνηση ματ για πτώση τιμής στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι νέες μπαταρίες που έχουν σχεδιαστεί θα επιτρέπουν στο ηλεκτρικό Tesla να έχει τελική τιμή πώλησης ανάλογη ίσως και μικρότερη από εκείνη που έχει ένα βενζινοκίνητο όχημα. Καινοτομικές ιδέες για τη χημική σύσταση των μπαταριών στην Κίνα.

Tesla: Κίνηση ματ για πτώση τιμής στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla σκοπεύει να παρουσιάσει μια νέα μπαταρία μεγάλης διάρκειας και μεγάλης διάρκειας ζωής στο μοντέλο της 3 sedan στην Κίνα αργότερα αυτό το έτος ή στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Η Tesla, αναμένει ότι αυτή η καινοτομική μπαταρία ότι θα μειώσει σημαντικά το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων στα επίπεδα των βενζινοκίνητων μοντέλων, αφού οι νέες μπαταρίες θα έχουν πολλαπλές χρήσεις πριν ολοκληρώσουν τον κύκλο της ζωής τους, αναφέρει το Reuters.

Εδώ και μήνες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Ελον Μασκ, έχει ενημερώσει τους επενδυτές και τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι θα αποκαλύψει σημαντικές εξελίξεις για την τεχνολογία των μπαταριών κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Ημέρα Μπαταρίας» στα τέλη Μαΐου.

Όπως αναφέρει το Reuters, οι νέες μπαταρίες χαμηλού κόστους που έχουν σχεδιαστεί για να διαρκέσουν για ένα εκατομμύριο μίλια χρήσης θα επιτρέπουν στο ηλεκτρικό Tesla να έχει τελική τιμή πώλησης ανάλογη ίσως και μικρότερη από εκείνη που έχει τώρα ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο όχημα.

Η νέα μπαταρία «εκατομμυρίων μιλίων» που είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της Tesla αναπτύχθηκε από την ομάδα της Tesla και με την συμβολή της κινέζικης εταιρείας Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL) καθώς και ομάδας ακαδημαϊκών εμπειρογνωμόνων μπαταριών που προσλήφθηκαν από τον Μάσκ.

Οι νέες μπαταρίες της Tesla βασίζονται σε καινοτομικές ιδέες για την χημική τους σύσταση, οι οποίες εξασφαλίζουν ότι θα αυξηθεί η αποθηκευμένη ενέργεια για μεγαλύτερες περιόδους.

Η Tesla σχεδιάζει επίσης να εφαρμόσει νέες, υψηλής ταχύτητας, αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής μπαταριών που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν το κόστος εργασίας και να αυξήσουν την παραγωγή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v