Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το... clopy paste της Amazon στην κατασκευή προϊόντων

Σύμφωνα με την WSJ, υπάλληλοι της εταιρείας συχνά έπαιρναν πληροφορίες πωλήσεων από τρίτους προμηθευτές της πλατφόρμας για να φτιάξουν ανταγωνιστικά προϊόντα.

Το... clopy paste της Amazon στην κατασκευή προϊόντων

Δεδομένα που αφορούν ανεξάρτητους πωλητές στην πλατφόρμα της έχει χρησιμοποιήσει η Amazon, για να αναπτύξει ανταγωνιστικά προϊόντα, μία πρακτική που έρχεται σε αντίθεση με τις πολιτικές που δηλώνει η εταιρεία.

Ο διαδικτυακός γίγαντας λιανικών πωλήσεων ισχυρίζεται εδώ και πολύ καιρό, και στο Κογκρέσο, ότι όταν κατασκευάζει και πωλεί δικά του προϊόντα, δεν χρησιμοποιεί πληροφορίες που συλλέγει από μεμονωμένους τρίτους πωλητές που βρίσκονται στον ιστότοπό της.

Ωστόσο, συνεντεύξεις με περισσότερους από 20 πρώην εργαζόμενους της Amazon και έγγραφα που εξετάστηκαν από τη Wall Street Journal αποκαλύπτουν ότι οι εργαζόμενοι έκαναν ακριβώς αυτό. Τέτοιες πληροφορίες μπορούν να βοηθήσουν την Αmazon να αποφασίσει πώς να τιμολογήσει ένα κομμάτι, το οποίο έχει χαρακτηριστικά που θα αντιγράψει ή αν θα μπει σε ένα προϊόν με βάση τις δυνατότητες κέρδους του, σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση του θέματος.

Σε μία περίπτωση, οι υπάλληλοι της Amazon είχαν πρόσβαση σε έγγραφα ενός best seller προϊόντος, με το οποίο οργανώνει κανείς τον εσωτερικό χώρο στο πορτ μπαγκάζ αυτοκινήτου (σάκοι οργάνωσης), το οποίο πωλείτο από τρίτο προμηθευτή. Οι πληροφορίες περιελάμβαναν συνολικές πωλήσεις, πόσο πλήρωσε την Amazon για μάρκετινγκ και παραδόσεις, πόσα έβγαλε η Αmazon από κάθε πώληση. Το τμήμα ιδιωτικής ετικέτας της Amazon έβγαλε μετά δικά του τέτοια προϊόντα…

Η Amazon δήλωσε ότι οι υπάλληλοι που χρησιμοποιούν τέτοια στοιχεία για να ενημερώσουν το τμήμα ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας, με τον τρόπο που η WSJ περιγράφει, θα παραβίαζε τις πολιτικές της και ότι έχει ξεκινήσει εσωτερική έρευνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v