Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου από τη Unilever περιείχαν μερικές ενδιαφέρουσες ενδείξεις για το πώς αλλάζουν οι συνήθειες των ανθρώπων κατά τη διάρκεια του lockdown.
Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, που κατασκευάζει προϊόντα για τα νοικοκυριά όπως τα σαπούνια Dove, τα αποσμητικά Lynx και Sure καθώς και τα είδη για την περιποίηση μαλλιών Toni & Guy, ανακοίνωσε ότι η εργασία από το σπίτι οδηγεί σε μείωση της ζήτησης για προϊόντα όπως ξυραφάκια, σαμπουάν και αποσμητικά.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, σε αντίθεση, αυξήθηκε η ζήτηση για καθαριστικά σπιτιού και είδη μαγειρικής, σύμφωνα με τη Unilever.