Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μειωμένη ζήτηση για σαμπουάν, αποσμητικά λόγω lockdown

Η εργασία από το σπίτι αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Unilever. Σε ποια προϊόντα στρέφεται ο κόσμος.

Μειωμένη ζήτηση για σαμπουάν, αποσμητικά λόγω lockdown

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου από τη Unilever περιείχαν μερικές ενδιαφέρουσες ενδείξεις για το πώς αλλάζουν οι συνήθειες των ανθρώπων κατά τη διάρκεια του lockdown.

Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, που κατασκευάζει προϊόντα για τα νοικοκυριά όπως τα σαπούνια Dove, τα αποσμητικά Lynx και Sure καθώς και τα είδη για την περιποίηση μαλλιών Toni & Guy, ανακοίνωσε ότι η εργασία από το σπίτι οδηγεί σε μείωση της ζήτησης για προϊόντα όπως ξυραφάκια, σαμπουάν και αποσμητικά. 

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, σε αντίθεση, αυξήθηκε η ζήτηση για καθαριστικά σπιτιού και είδη μαγειρικής, σύμφωνα με τη Unilever.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v