Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στα 124 εκατ. οι premium συνδρομητές του Spotify το Q4

Αλμα 29% στις συνδρομές επί πληρωμή το τέταρτο τρίμηνο. Ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς η εταιρεία streaming μουσικής προχώρησε σε περισσότερες προωθητικές ενέργειες, για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό.

Στα 124 εκατ. οι premium συνδρομητές του Spotify το Q4

Αλμα 29% στους premium συνδρομητές (οι οποίοι πληρώνουν για τη συνδρομή τους, ανάλογα με το πακέτο που έχουν επιλέξει) σημείωσε το Spotify κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις.

H υπηρεσία streaming μουσικής έκανε περισσότερες προωθητικές ενέργειες για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της, συμπεριλαμβανομένων της Apple και της Amazon.

Σύμφωνα με το Reuters, οι premium συνδρομητές, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 90% των εσόδων του Spotify, έφτασαν τα 124 εκατ. για τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 31 Δεκεμβρίου. Οι αναλυτές κατά μέσο όρο περίμεναν ότι θα φτάσει τα 122 εκατ. συνδρομών επί πληρωμή, σύμφωνα με το FactSet.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στο 1,86 δισ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του 2019, από 1,50 δισ. έναν χρόνο πριν. Οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι θα φτάσουν στα 1,89 εκατ.

Οι συνολικοί συνδρομητές, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και αυτοί που έχουν δωρεάν συνδρομές, έφτασαν τα 271 εκατ. –υψηλότερα από τα 265 εκατ. που περίμεναν οι αναλυτές.

Παρά την αύξηση των premium συνδρομητών και τη διψήφια αύξηση εσόδων, το Spotify γύρισε σε λειτουργική ζημιά 77 εκατ. ευρώ το συγκεκριμένο τρίμηνο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v