Unilever: Προς τα πάνω οι εκτιμήσεις για το 2002

Για δεύτερη φορά από την έναρξη του έτους η Unilever αναθεώρησε προς τα πάνω τις εκτιμήσεις της για τα κέρδη του 2002, ενθαρρυμένη κυρίως από τις περικοπές κόστους αλλά και τον υψηλό ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων των προϊόντων της.

Unilever: Προς τα πάνω οι εκτιμήσεις για το 2002
Προς τα πάνω αναθεώρησε τις εκτιμήσεις της για τα κέρδη του 2002 η Unilever, για δεύτερη φορά από την έναρξη του έτους, κυρίως λόγω της επιτυχημένης περικοπής του κόστους αλλά και των υψηλών πωλήσεων των προϊόντων της.

Ο εκπρόσωπος της εταιρίας, Τομ Γκόρτζιν, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη ανά μετοχή αναμένεται να παρουσιάσουν αύξηση κατά 18-19%. Η ολλανδό-βρετανική εταιρία βρίσκεται στο μέσον της εφαρμογής ενός προγράμματος περικοπής θέσεων εργασίας καθώς και των τριών τετάρτων των συνολικών σημάτων (brand name) που διαθέτει, έτσι ώστε να προωθήσει τα περισσότερο επικερδή τμήματά της, όπως την Knorr.

Στο τρίτο τρίμηνο τα κέρδη της Unilever ανήλθαν στα 780 εκατ. ευρώ ή 77 σεντς ανά μετοχή, παρουσιάζοντας άνοδο κατά 58%, ενώ οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι το ποσό θα ανέλθει στα 577,5 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση του μεγέθους των πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο ενισχύθηκε κυρίως από τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, όπως τα σαμπουάν Dove και Sunsilk, καθώς και το σπρέι Axe, φίρμες που πρόσφατα παρουσίασε η Unilever στη Βόρεια Αμερική.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v