H Google ανακοίνωσε ότι θα περιορίσει την πρόσβαση που έχουν οι διαφημιστές σε βασικές πληροφορίες για ιστοσελίδες όταν κάνουν προσφορά για τις εμφανίσεις διαφημίσεων.
Αυτή τη στιγμή η Google επιτρέπει σε διαφημιστές να βλέπουν τις κατηγορίες στις οποίες ανήκει μία ιστοσελίδα ή μία εφαρμογή, όπως αν σχετίζεται με τη μουσική, τα αυτοκίνητα ή πιο ευαίσθητα θέματα όπως η χρήση ουσιών.
Στέλεχος της Google δήλωσε ότι η εταιρεία αποφάσισε να αποσύρει τις συγκεκριμένες πληροφορίες μετά από συζητήσεις με ρυθμιστικές αρχές για την προστασία δεδομένων.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η ίδια ανέφερε ότι η αλλαγή θα εμποδίσει τους διαφημιστές να συνδέουν ευαίσθητες πληροφορίες όπως η υγεία, η θρησκεία, η πολιτική και οι σεξουαλικές προτιμήσεις με οποιονδήποτε συγκεκριμένο χρήστη.
Η κίνηση θα βοηθήσει σύμφωνα με το στέλεχος να αποφευχθεί ο κίνδυνος οποιοσδήποτε συμμετέχει στις δημοπρασίες να είναι σε θέση να συνδέσει στοιχεία που αφορούν έναν συγκεκριμένο χρήστη με κατηγορίες της Google για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, τόνισε το στέλεχος.
Ωστόσο, διαφημιστές και εκδότες ανέφεραν ότι η κίνηση θα αυξήσει τον έλεγχο της Google στα προσωπικά δεδομένα και θα ενισχύσει περαιτέρω την κυριαρχία της στην διαδικτυακή διαφήμιση.