Οι διαφημίσεις έπληξαν τα κέρδη της Allied Domecq

Πτώση της τάξης του 9,8% κατέγραψαν τα κέρδη της Allied Domecq, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρίας ποτών παγκοσμίως, καθώς διπλασιάστηκαν οι δαπάνες διαφήμισης για την προώθηση προϊόντων όπως το Ballantine’s και η Stolichnaya.

Οι διαφημίσεις έπληξαν τα κέρδη της Allied Domecq
Τα υψηλά έξοδα για τις διαφημιστικές δαπάνες προώθησης των προϊόντων όπως η Stolichnaya και το Ballantine’s, οδήγησαν σε πτώση της τάξης του 9,8% των κερδών της Allied Domecq για το τρίτο τρίμηνο.

Τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρίας ποτών παγκοσμίως υποχώρησαν στα 165 εκατ. στερλίνες ή 15,1 πένες ανά μετοχή, για τη διάρκεια του εξαμήνου που έληξε στις 31 Αυγούστου, σε σχέση με το ποσό των 183 εκατ. στερλίνων της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 15% στα 1,63 δισ. στερλίνες.

Η Allied αύξησε τις επενδυτικές της δαπάνες κατά 34%, συμπεριλαμβανομένης και της καμπάνιας ”Go Play” για το Ballantine’s αλλά και της ”See What Unfolds” της Stolichnaya για την αγορά των ΗΠΑ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v