Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η Vodafone βάζει «λουκέτο» στο 15% των καταστημάτων στην Ευρώπη

Ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός θα προχωρήσει παράλληλα σε αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο 40% των καταστημάτων. Πώς σχολιάζουν πηγές της Vodafone Hellas.

Η Vodafone βάζει «λουκέτο» στο 15% των καταστημάτων στην Ευρώπη

H Vodafone θα κλείσει το 15% των καταστημάτων της στην Ευρώπη και θα αναβαθμίσει ορισμένα από τα εναπομείναντα καταστήματα, καθώς οι πελάτες στρέφονται περισσότερο στις αγορές μέσω διαδικτύου, δήλωσε την Τρίτη ο CEO, Νικ Ριντ. 

Όπως μεταδίδει το Reuters, ο κ. Ριντ ανέφερε ότι ο όμιλος θα εκσυγχρονίσει τα 7.700 καταστήματα του στην Ευρώπη, προσφέροντας περισσότερες υπηρεσίες στο 40% από αυτά ως το τέλος του 2021. 

Η εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρουν οι Apple και Amazon έχει αλλάξει τις προσδοκίες, σημείωσε ο ίδιος, λέγοντας ότι η Vodafone ελπίζει να βελτιώσει τις υπηρεσίες της γρηγορότερα από ανταγωνιστές όπως η BT, η Deutsche Telekom και η Telefonica. 

«Αν πιστεύεις ότι το 40% των συναλλαγών σου θα είναι ψηφιακές, τότε πως επηρεάζει αυτό τους λόγους για τους οποίους επισκέπτεται κάποιος ένα κατάστημα;» σημείωσε ο ίδιος σε συνέντευξη τύπου στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας.

Αυτό σημαίνει σύμφωνα με τον ίδιο πως θα υπάρχουν καταστήματα που θα προσφέρουν περισσότερο μια «εμπειρία» στους πελάτες. 

Πώς σχολιάζουν πηγές της Vodafone Hellas

Με αφορμή τις ανακοινώσεις του μητρικού ομίλου, πηγές της Vodafone Ελλάδας υποστήριζαν τα εξής:

«Είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική του ομίλου που έχει στόχο να προσφέρει στους πελάτες της Vodafone σε κάθε αγορά τις υπηρεσίες και τον τρόπο εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές τους προτιμήσεις και συνήθειες. Για αυτό, προσφέρουμε ένα συνδυασμό retail formats και καναλιών με βάση το προφίλ κάθε αγοράς και το βαθμό προτίμησης των πελατών για online αγορές.

»Στην Ελλάδα, η προτίμηση που δείχνουν οι πελάτες μας στις υπηρεσίες και δυνατότητες που προσφέρουν τα φυσικά καταστήματα παραμένει δυνατή και για αυτό οι επενδύσεις μας τα τελευταία χρόνια εστιάζουν στην αναβάθμιση καταστημάτων σε δυνατές εμπορικές περιοχές, στον διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουμε, στην αναβάθμιση των συστημάτων μας και την εκπαίδευση των ανθρώπων μας για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

»Επίσης ενισχύουμε την ομάδα Ready και καλούμε τους πελάτες μας στα καταστήματα να γνωρίσουν από κοντά τις νέες τεχνολογίες, βοηθώντας τους να καταλάβουν καλύτερα τις δυνατότητες και ευκολίες που αυτές φέρνουν στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα επενδύουμε στην εμπειρία των ψηφιακών καναλιών, προκειμένου να παρέχουμε στους πελάτες μας 24/7 εξυπηρέτηση, και τις επιλογές που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και συνήθειες τους.

»Τέλος είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι πρόσφατα κάναμε τα πρώτα βήματα στο Phygital, δηλαδή “παντρέψαμε” τη φυσική πώληση με τις ψηφιακές τεχνολογίες μέσα στα καταστήματα, με διαδραστικές οθόνες και το 1ο Digital κατάστημα στο Golden Hall».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v