Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

WSJ: Η Amazon άλλαξε τον αλγόριθμο αναζήτησης για να προωθήσει δικά της προϊόντα

Ο αμερικανικός κολοσσός αλλοίωνε τα αποτελέσματα αναζήτησης για να ευνοεί δικά του προϊόντα, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

WSJ: Η Amazon άλλαξε τον αλγόριθμο αναζήτησης για να προωθήσει δικά της προϊόντα

Η Amazon προσάρμοσε το σύστημα αναζήτησης ώστε να αναδεικνύονται περισσότερο καταχωρήσεις που αποκομίζουν περισσότερα κέρδη στην εταιρεία, ανέφεραν καλά πληροφορημένες πηγές στη WSJ.

Σύμφωνα με τις πηγές, την περασμένη χρονιά η Amazon τροποποίησε τον αλγόριθμο με βάση τον οποίο αξιολογούνται οι καταχωρήσεις έτσι ώστε οι πελάτες να μην βλέπουν μόνο τις πιο σχετικές και ευπώληπτες καταχωρήσεις αλλά και προϊόντα που είναι πιο επικερδή για την εταιρεία.

Η τροποποίηση αυτή, την οποία δεν έχει δημοσιοποιήσει ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου, τέθηκε σε εφαρμογή μετά από εσωτερική διαμάχη ενός χρόνου ανάμεσα σε στελέχη του εμπορικού τμήματος της Amazon στο Σιάτλ και την ομάδα της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την αναζήτηση και έχει έδρα το Πάλο Άλτο, η οποία ήταν αντίθετη στην εν λόγω κίνηση.

Οποιαδήποτε αλλοίωση στο σύστημα αναζήτησης της Amazon έχει τεράστιο αντίκτυπο, γιατί στις ΗΠΑ αποτελεί τον πιο διαδεδομένο τρόπο για την αναζήτηση προϊόντων στο διαδίκτυο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v