Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Unilever: Οι βροχές στην Ευρώπη «χτύπησαν» τις πωλήσεις παγωτών

Με τις βροχοπτώσεις να είναι τρεις φορές περισσότερες σε 12 ευρωπαϊκές πόλεις τον Απρίλιο και τον Μάιο, περιορίστηκαν οι πωλήσεις παγωτών, που αντιπροσωπεύουν το 20% των ετήσιων πωλήσεων στη γηραιά ήπειρο. Η κίνηση στις υπόλοιπες αγορές.

Unilever: Οι βροχές στην Ευρώπη «χτύπησαν» τις πωλήσεις παγωτών

Η εταιρεία-κολοσσός στα καταναλωτικά προϊόντα, Unilever, ανακοίνωσε ελαφρώς πιο αδύναμη ανάπτυξη πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο, με πλήγμα από τον βροχερό καιρό στην Ευρώπη. Διατηρεί ωστόσο τον στόχο για τις ετήσιες πωλήσεις.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία που παράγει το σαπούνι Dove και τα παγωτά Ben & Jerry’s ενημέρωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 3,5% το δεύτερο τρίμηνο. Οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι θα ενισχυθούν κατά 3,7%.

Ο βροχερός καιρός στην Ευρώπη περιόρισε τις πωλήσεις παγωτών, ύστερα από δύο πολύ ζεστά καλοκαίρια. Κατά μέσο όρο οι βροχοπτώσεις σε 12 ευρωπαϊκές χώρες ήταν τρεις φορές περισσότερες τον Απρίλιο και τον Μάιο, σε σύγκριση με το περσινό αντίστοιχο διάστημα.

Τα παγωτά αντιπροσωπεύουν το 13% των πωλήσεων του Unilever Group και περίπου το 20% των ετήσιων πωλήσεων στην Ευρώπη.

Οι πωλήσεις στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν 7,4%, ενώ υποχώρησαν 1,6% στις αναπτυγμένες. Οι αναδυόμενες αγορές αντιπροσωπεύουν το 60% των συνολικών πωλήσεων της Unilever.

Ο τζίρος, ελαφρώς χαμηλότερα, στα 13,7 δισ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v