Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΑΤ&Τ: 72.000 νέοι συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο 2019

Η αμερικανική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία έχασε 778.000 premium συνδρομητές, μία κατηγορία που περιλαμβάνει τους πελάτες των DirecTV και U-verse. Τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στην εταιρεία υποχώρησαν στα $3,71 δισ. ή 51 σεντς ανά μετοχή.

ΑΤ&Τ: 72.000 νέοι συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο 2019

Η δεύτερη μεγαλύτερη τηλεπικοινωνιακή εταιρεία των ΗΠΑ, από άποψη συνδρομητών, η AT&T πρόσθεσε 72.000 πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2019, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για άνοδο κατά 27.000.

Όπως μεταδίδει το Reuters, έχασε ωστόσο 778.000 premium συνδρομητές, μία κατηγορία που περιλαμβάνει τους πελάτες των DirecTV και U-verse. Η απώλεια ήταν μεγαλύτερη από αυτή του πρώτου τριμήνου (544.000).

Τα συνολικά λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν 15,3%, στα $44,96 δισ. – οι αναλυτές ανέμεναν $44,85 δισ. σύμφωνα με τη Refinitiv.

Τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στην εταιρεία υποχώρησαν στα $3,71 δισ. ή 51 σεντς ανά μετοχή, από $5,13 δισ. ή 81 σεντς ανά μετοχή, έναν χρόνο νωρίτερα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v