Νέος «δυνητικός» κίνδυνος στο σύστημα ελέγχου των Boeing 737 MAX

Τα συγκεκριμένα μοντέλα ενεπλάκησαν σε δύο δυστυχήματα, με συνολικά 346 νεκρούς, πριν εντέλει όλος ο στόλος καθηλωθεί στο έδαφος, σε παγκόσμιο επίπεδο φέτος.

Νέος «δυνητικός» κίνδυνος στο σύστημα ελέγχου των Boeing 737 MAX

H αμερικανική ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA) ανακοίνωσε ότι εντόπισε έναν νέο «δυνητικό» κίνδυνο στα συστήματα διεύθυνσης και ελέγχου του επιβατικού αεροσκάφους Boeing 737 MAX, που ζητεί από την κατασκευάστρια να «διορθώσει», πριν εγκρίνει την επάνοδο των αεροσκαφών του τύπου στην υπηρεσία.

Δεν έδωσε περισσότερες διευκρινίσεις, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ. Αεροσκάφη 737 MAX ενεπλάκησαν σε δύο δυστυχήματα με συνολικά 346 νεκρούς πριν εντέλει όλος ο στόλος καθηλωθεί στο έδαφος σε παγκόσμιο επίπεδο φέτος.

Πηγή προσκείμενη στην υπόθεση που ζήτησε να μην κατονομαστεί εξήγησε ότι κατά τη διάρκεια δοκιμών σε προσομοιωτή, ελεγκτές πιλότοι της FAA άργησαν πολύ να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους έπειτα από σενάρια ενεργοποίησης του συστήματος αποφυγής απώλειας στήριξης MCAS, που θεωρείται πως ίσως προκάλεσε τα δυστυχήματα της Lion Air πέρυσι στην Ινδονησία και της Ethiopian Airlines στην Αιθιοπία τον Μάρτιο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v