Χαμηλότερα κινήθηκε το λιανεμπόριο στη Γερμανία τον Μάρτιο, κυρίως λόγω της απότομης πτώσης των πωλήσεων τροφίμων, ποτών και καπνού.
Όπως μεταδίδει το Reuters, οι λιανικές πωλήσεις κινήθηκαν αρνητικά κατά 2,1% σε σύγκριση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα, με τους καταναλωτές να καθυστερούν τα πασχαλινά ψώνια τους και να τα μεταφέρουν στον Απρίλιο, που ήταν και το Πάσχα.
Σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, ο τζίρος διολίσθησε κατά 0,2%.
Η κατανάλωση είναι βασικός οδηγός της ανάπτυξης στη Γερμανία, τα τελευταία χρόνια, καθώς οι Γερμανοί ωφελούνται από το ιστορικό χαμηλό ποσοστό ανεργίας και τα χαμηλά κόστη δανεισμού. Οι λιανικές πωλήσεις ωστόσο είναι ευμετάβλητος δείκτης και συχνά αναθεωρείται.