Τους στόχους της για παράδοση των προϊόντων μέσα σε μόλις μία μέρα, σε μέλη της που είναι εγγεγραμμένα στο Prime, αντί για δύο ημέρες, παρουσίασε η Amazon.com.
Οπως μεταδίδει το Reuters, πρόκειται για κίνηση που θα φέρει προκλήσεις και... κόστη στους ανταγωνιστές της, καθώς και η Walmart και η Target παραδίδουν τα προϊόντα στους καταναλωτές σε δύο μέρες.
Kατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου, ενημέρωσε ότι ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών όσον αφορά τα κέρδη, με το guidance ωστόσο για το δεύτερο τρίμηνο να κινείται χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις τους.
Τα κέρδη ανά μετοχή ήταν $7,09 έναντι $4,72 που προέβλεπε έρευνα της Refinitiv.
Τα έσοδα έφτασαν τα $59,7 δισ. έναντι εκτίμησης επίσης για $59,7 δισ.
Ο τομέας των Amazon Web Services είχε έσοδα $7,7 δισ. σε ευθυγράμμιση με την εκτίμηση του FactSet.
Τα συνολικά έσοδά της αυξήθηκαν 16,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, καταγράφοντας τον πιο αδύναμο ρυθμό από το πρώτο τρίμηνο του 2015.