Ενισχύθηκαν τα καθαρά κέρδη της Heineken το πρώτο τρίμηνο, καθώς αυξήθηκε ο όγκος μπύρας σε όλες τις αγορές.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ζυθοποιίας του κόσμου από άποψη πωλήσεων ενημέρωσε ότι τα καθαρά έσοδα ήταν 299 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 260 εκατ. έναν χρόνο νωρίτερα.
Η εταιρεία σημείωσε ότι ο ενοποιημένος όγκος μπύρας αυξήθηκε κατά 4,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, έναντι πρόβλεψης για 3,3%.
Ο όγκος μπύρας στις Ηνωμένες Πολιτείες κατέγραψε πτώση μεσαίου μονοψήφιου επιπέδου, αν και στην Αμερική αυξήθηκε κατά 3,2%.
Η Heineken επιβεβαίωσε το outlook για το 2019 και αναμένει ότι τα λειτουργικά κέρδη θα αυξηθούν με μεσαίο μονοψήφιο ρυθμό.