Μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση στα κέρδη προ φόρων πρώτου τριμήνου δημοσίευσε η επιχείρηση H&M. Η σουηδική εταιρεία ρούχων πούλησε περισσότερα προϊόντα σε αρχική τιμή και είχε βελτίωση στα περιθώρια.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η μεγαλύτερη λιανική εταιρεία ένδυσης μετά την ιδιοκτήτρια Inditex της Zara, έχει δει τα κέρδη της να συρρικνώνονται και τα αποθέματά της να αυξάνονται τα τελευταία χρόνια, εν μέσω αυξημένου ανταγωνισμού.
Τα κέρδη προ φόρων της H&Μ υποχώρησαν για έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο το διάστημα Δεκεμβρίου-Φεβρουαρίου, στα 1,04 δισ. σουηδικές κορόνες (112 εκατ. δολάρια). Ηταν χαμηλότερα από το 1,26 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα, αλλά υψηλότερα από την πρόβλεψη αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Reuters και έκαναν λόγο για 708 εκατ.
Η μεγάλη επένδυση της H&M στον τομέα των logistics και του διαδικτύου όπως και η αναθεώρηση των καταστημάτων και των εμπορικών σημάτων της έχει συμπιέσει τα περιθώρια. Ωστόσο, για το πρώτο τρίμηνο, το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 50%, από 49,9% έναν χρόνο νωρίτερα.
Τέλος, η H&M ενημέρωσε ότι τον Μάρτιο, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7% σε όρους τοπικού νομίσματος.