Πτώση στα κέρδη του 2019 αναμένει η PepsiCo, με πλήγμα από το πιο ισχυρό δολάριο, τις αυξημένες επενδύσεις στις επιχειρήσεις της και την υψηλότερη φορολογία.
Τα λειτουργικά κέρδη του τμήματος της Βόρειας Αμερικής υποχώρησαν 12% το τέταρτο τρίμηνο, καθώς αυξήθηκαν οι δαπάνες για το marketing της Diet Pepsi και Pepsi Zero, έτσι ώστε να αντιμετωπίσει τις διαιτητικές προτάσεις της ανταγωνίστριας Coca Cola.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία αναμένει το 2019 τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να υποχωρήσουν 3%, στα $5,50, ενώ οι αναλυτές κατά μέσο όρο προέβλεπαν άνοδο 3,5%, στα $5,86 ανά μετοχή, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
Τα κέρδη και τα έσοδα τετάρτου τριμήνου ήταν σε συμφωνία με τις προβλέψεις.
Οι πωλήσεις του τμήματος Frito-Lay, της μονάδας που παράγει τα πατατάκια Lay’s και τα τσιπς τορτίγιας Doritos, ενισχύθηκαν κατά 4%, το τελευταίο τρίμηνο.
Και η ανταγωνίστρια εταιρεία Coca Cola προειδοποίησε, αυτή την εβδομάδα, ότι τα κέρδη ανά μετοχή θα μπορούσαν να υποχωρήσουν το 2019, επικαλούμενη το πιο ισχυρό δολάριο.