Υποχώρησαν τα καθαρά κέρδη της Heineken κατά 1,7% το 2018, ενώ όπως ενημέρωσε, αναμένει το περιβάλλον να παραμείνει αβέβαιο και ευμετάβλητο.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ζυθοποιίας στον κόσμο ανακοίνωσε ότι ο όγκος πωλήσεων μπίρας αυξήθηκε κατά 4,2%, καταγράφοντας ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές.
Η ολλανδική επιχείρηση είχε προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ύψους 3,87 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 3,76 δισ. το 2017 και έναντι προβλέψεων για 3,84 δισ.
Η μη αλκοολούχα μπίρα της Heineken επεκτάθηκε σε 38 αγορές την περασμένη χρονιά, καταγράφοντας άνοδο από τις 16 στις οποίες κυκλοφορούσε προηγουμένως, συνεισφέροντας στην κατά 7,7% άνοδο των πωλήσεων της βασικής της μάρκας -ήταν η καλύτερη κίνηση της τελευταίας δεκαετίας.
Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα €26,81 δισ. το 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 5,9%.
Οπως μεταδίδει το MarketWatch, το διοικητικό συμβούλιο ανακοίνωσε τελικό μέρισμα ύψους €1,01 ανά μετοχή, με τη συνολική πληρωμή για τη χρονιά στο 1,6 ευρώ από 1,47 το 2017.