Κατά 14% υποχώρησαν τα ετήσια κέρδη της Volvo, καθώς η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά ιστορικών πωλήσεων αντισταθμίστηκε από τα υψηλότερα κόστη και τις πιέσεις των τιμών.
Η Volvo, που ανήκει στην Zhejiang Geely Holding Group, πούλησε 642.253 αυτοκίνητα το 2018, καταγράφοντας 12,4% άνοδο από το 2017, με στήριξη από τις πωλήσεις των νέων SUV στις βασικές αγορές της στις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ευρώπη.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, τα καθαρά κέρδη της για τη χρονιά που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου υποχώρησαν στις 6,84 δισ. σουηδικές κορώνες ($742,8 εκατ.) από 7,96 δισ. κορώνες , πατά την αύξηση κατά 21% στα έσοδα, που έφτασαν τα 252,7 δισ. Το λειτουργικό περιθώριο διολίσθησε στο 5,6% από 6,7%.
Το τέταρτο τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν 6,7%, στα 2,16 δισ. κορώνες Σουηδίας.