Αυξημένες πωλήσεις (+4,5%) είχε η βρετανική επιχείρηση John Lewis Partnership (που περιλαμβάνει τις εταιρείες μόδας John Lewis και τα σούπερ μάρκετ Waitrose) την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 29 Δεκεμβρίου.
Το γεγονός δείχνει ότι κινήθηκε ιδιαίτερα θετικά κατά τη διάρκεια των εορτών, αν και τα στοιχεία της εορταστικής περιόδου θα δημοσιευθούν μέχρι τις 10 Ιανουαρίου.
Το διευθυντικό στέλεχος Paula Nickolds σημείωσε ότι «ήταν ιδιαίτερα ισχυρές οι πωλήσεις την παραμονή Χριστουγέννων».
Στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose αυξήθηκαν κατά 19,2% την ίδια εβδομάδα, ενώ υποχώρησαν 11,7% την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι πωλήσεις στον τομέα της μόδας είχαν κινηθεί ανοδικά κατά 10,7% την περασμένη χρονιά, ενώ οι πωλήσεις στα είδη για το σπίτι ήταν χαμηλότερα κατά 2,3%.