Το Facebook παραδέχεται ότι έδινε μηνύματα χρηστών σε εταιρείες

Πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα, μετά από σύνδεση του χρήστη στο κοινωνικό δίκτυο μέσω εφαρμογής της συνεργάτιδας εταιρείας, παραδέχεται σε ανακοίνωση του. Υπήρχε συγκατάθεση, τονίζει.

Το Facebook παραδέχεται ότι έδινε μηνύματα χρηστών σε εταιρείες

Το Facebook σε ανακοίνωση του μέσω blog παραδέχεται ότι επέτρεψε σε άλλες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες να διαβάσουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών, αλλά αρνείται ότι το έκανε χωρίς συγκατάθεση.

Όπως σημειώνει, έδινε τη δυνατότητα σε εταιρείες που συνεργάζεται (όπως πχ το Spotify) να έχουν πρόσβαση στα μηνύματα, μετά από σύνδεση του χρήστη στο Facebook μέσω εφαρμογής της συνεργάτιδας εταιρείας.

Σύμφωνα με το CNBC, εκπρόσωποι του Spotify και του Netflix είπαν στους Times ότι δεν γνώριζαν τη δύναμη που τους είχε δώσει το Facebook, ενώ η Royal Bank of Canada αμφισβήτησε ότι η τράπεζα είχε τέτοιου είδους πρόσβαση.

Προηγήθηκε δημοσίευμα των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το κοινωνικό δίκτυο έδωσε σε επιχειρήσεις όπως στις Microsoft, Νetflix, Spotify και Amazon εκτεταμένη πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών επαφής από φίλους των χρηστών και της δυνατότητας ανάγνωσης προσωπικών μηνυμάτων.

Συνολικά, όπως μετέδωσαν οι Times, περισσότερες από 150 εταιρείες, που ασχολούνται κυρίως με την τεχνολογία -αν και περιλαμβάνονται σε αυτές και αυτοκινητοβιομηχανίες και μέσα ενημέρωσης - απέκτησαν πρόσβαση σε δεδομένα ακόμη και φέτος.

Μετά από μία σειρά σκανδάλων, το Facebook έχει ενημερώσει ότι εφαρμόζει αυστηρούς κανόνες και ότι οι χρήστες έχουν τον «πλήρη έλεγχο» στις πληροφορίες τους.

Οπως μεταδίδει το MarketWatch, στέλεχος του δικτύου είπε και στους Times ότι η κοινή χρήση δεδομένων δεν παραβίασε την ιδιωτικότητα των χρηστών ή τη συμφωνία συναίνεσης (2011 FTC) που απαγόρευσε στο Facebook να μοιράζεται πληροφορίες των χρηστών χωρίς την άδειά τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v