Αύξηση πωλήσεων, σε συμφωνία με τις προβλέψεις, ανακοίνωσε η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων και αξεσουάρ Hennes & Mauritz (H&M) για το τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς.
Οι πωλήσεις τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 30 Νοεμβρίου, εξαιρουμένου του φόρου προστιθέμενης αξίας, ενισχύθηκαν κατά 12% σε σύγκριση με πέρυσι, φτάνοντας στα 56,43 δισ. κορώνες Σουηδίας ($4,94 δισ.). Oι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν 56,43 δισ. κορώνες.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, η εταιρεία έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της όσον αφορά τις διαδικτυακές πωλήσεις, αλλά η μετάβαση της στο ίντερνετ έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς, συνεισφέροντας στη βελτίωση των πωλήσεων.
Οι πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας αυξήθηκαν στα 65,45 δισ. κορώνες, από 58,48 δισ. ενώ οι πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σε τοπικά νομίσματα, ενισχύθηκαν κατά 6%.