O όμιλος WPP σχεδιάζει να δαπανήσει 300 εκατ. βρετανικές λίρες ($382 εκατ.) τα επόμενα τρία χρόνια, με στόχο την επιστροφή του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου του κόσμου στην ανάπτυξη, μειώνοντας τον αριθμό των γραφείων του και κάνοντας περισσότερες προσλήψεις στη Νέα Υόρκη.
Oπως ενημέρωσε, θα κόψει 2.500 θέσεις εργασίας τα επόμενα τρία χρόνια.
Η βρετανική εταιρεία κολοσσός της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, που έχει στην κατοχή της τις JWT και Ogilvy, έχει χάσει 40% της αξίας της την τελευταία χρονιά και έχει αναγκαστεί να μειώσει τις προβλέψεις της για πωλήσεις και κέρδη, μετά τις απώλειες μεγάλων πελατών της.
Όπως μεταδίδει το CNBC, ο όμιλος σημείωσε ότι οι καθαρές οργανικές πωλήσεις της χρονιάς αναμένονται 0,5% χαμηλότερα, καταγράφοντας βελτίωση από την πτώση 1% που προέβλεπε τον Οκτώβριο.