Νέο σετ εργαλείων διαφάνειας θα λανσάρει η Google στην Ευρώπη, ενόψει ευρωεκλογών του 2019. Πρόκειται για την πιο πρόσφατη κίνηση των συντονισμένων προσπαθειών που καταβάλλουν οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες για να αντιμετωπίσουν τη χειραγώγηση των ψηφοφόρων.
Οι πολίτες της ΕΕ θα επιλέξουν τους ευρωβουλευτές τους τον επόμενο Μάιο, με τις Βρυξέλλες να ανησυχούν για τη διαδικτυακή προπαγάνδα από λαϊκιστικές και ευρωσκεπτικιστικές δυνάμεις αλλά και για πιθανή εμπλοκή της Ρωσίας.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, κάθε πολιτική καμπάνια του μπλοκ θα πρέπει να επαληθεύσει την ταυτότητα και εθνικότητα της πριν της επιτραπεί να κάνει αγορές διαφημίσεων στην πλατφόρμα της Google.
Οι διαφημίσεις που θα πάρουν έγκριση, θα εμφανίζουν ποιός πλήρωσε για αυτές. Το διάσημο «ψαχτήρι» θα φτιάξει επίσης ένα αρχείο αναζήτησης κάθε πολιτικής διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένης της πληροφορίας σχετικά με αυτούς που τις πλήρωσαν.