Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βουτιά 20% για τη μετοχή της WPP μετά το αδύναμο τρίμηνο

Τα συγκρίσιμα έσοδα, εξαιρουμένων των εξαγορών και των συναλλαγματικών διακυμάνσεων, ενισχύθηκαν κατά 0,2%, σε σύγκριση με το 1,6% του πρώτου εξαμήνου. Το τμήμα της Βόρειας Αμερικής είχε τη χειρότερη πτώση.

Βουτιά 20% για τη μετοχή της WPP μετά το αδύναμο τρίμηνο

Πτώση 20% για τις μετοχές της WPP στο early trading της Πέμπτης μετά τη δημοσίευση αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου του παγκόσμιου διαφημιστικού ομίλου. Ο όμιλος δέχθηκε πλήγμα από την επιβράδυνση στις δαπάνες των πελατών και της δομικής αλλαγής της επιχείρησης.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις για το τρίμηνο υποχώρησαν 1,5%, περισσότερο από ότι προέβλεπαν οι αναλυτές.

Ο όμιλος διαφήμισης και επικοινωνιών, που έχει στην ιδιοκτησία του τα διαφημιστικά brands όπως Walter Thompson, Ogilvy & Mather and GroupM, έχασε τον δημιουργικό τομέα της Ford καθώς και τμήματα που σχετίζονται με τις American Express, HSBC και American Airlines.

Η εταιρεία βρίσκεται εν μέσω διαδικασίας απλοποίησης που άρχισε τον Απρίλιο, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο εύκολη η πρόσβαση των πελατών της στο δίκτυο της.

Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι τα έσοδα ήταν μειωμένα κατά 0,8%, στα £3,75 δισ. Μετά τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, τα έσοδα ήταν ενισχυμένα κατά 1,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, λόγω της ενδυνάμωσης της στερλίνας.

Τα συγκρίσιμα έσοδα, εξαιρουμένων των εξαγορών και των συναλλαγματικών διακυμάνσεων, ενισχύθηκαν κατά 0,2%, σε σύγκριση με το 1,6% του πρώτου εξαμήνου.

Το τμήμα της Βόρειας Αμερικής είχε τη χειρότερη πτώση, με τα έσοδα να υποχωρούν 3,5% σε συγκρίσιμη βάση, για το τρίμηνο. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v