Τριμηνιαία έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall Street δημοσίευσε η PepsiCo την Τρίτη, καθώς οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ και η ανάπτυξη νέων προϊόντων για τη Λατινική Αμερική ανταπέδωσαν.
Ωστόσο, τα αποτελέσματα στον τομέα των ποτών στη Βόρεια Αμερική δεν συνέπεσαν με τις προσδοκίες, καθώς επίσης και για τα σνακ υπό τη μάρκα Frito-Lay.
Οι πωλήσεις στη μονάδα ποτών της Βόρειας Αμερικής (Gatorade, mountain dew, cola) ενισχύθηκαν 2% στα $5,46 δισ. το τρίτο τρίμηνο. Οι αναλυτές ανέμεναν $5,6 δισ. όπως μεταδίδει το Reuters.
Tα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στην εταιρεία ενισχύθηκαν στα $2,50 δισ. ή $1,75 ανά μετοχή, τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 8 Σεπτεμβρίου, από $2,14 δισ. ή $1,49 ανά μετοχή, έναν χρόνο νωρίτερα.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 1,5% στα $16,49 δισ. Οι αναλυτές ανέμεναν $16,36 δισ.