Η βρετανική εταιρεία Burberry δεν θα καίει στο εξής τα απούλητα προϊόντα της, με στόχο να προστατεύσει το brand της, μετά τις ισχυρές αντιδράσεις που προκάλεσε η παραδοχή της για καταστροφή στοκ αξίας περίπου 40 εκατ. δολαρίων πέρυσι.
Ενημέρωσε επίσης, σύμφωνα με το Reuters, ότι δεν θα χρησιμοποιεί πλέον αληθινή γούνα, όπως μινκ και ρακούν, κάνοντας ακόμη ένα βήμα στη βελτίωση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού προφίλ της.
«Η σύγχρονη πολυτέλεια είναι να είσαι κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνος», είπε ο CEO της εταιρείας, Marco Gobbetti.