Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η Ryanair κατέληξε σε συμφωνία με τους Ιρλανδούς πιλότους

Μετά από αρκετές ημέρες διαπραγματεύσεων, απεργίες και ακυρώσεις πτήσεων, η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και η ένωση Forsa βρήκαν κοινά σημεία για τη σύμβαση εργασίας. Αιτήματα και από τα πληρώματα καμπίνας.

Η Ryanair κατέληξε σε συμφωνία με τους Ιρλανδούς πιλότους

Την επίτευξη συμφωνίας ανακοίνωσαν, την Πέμπτη, η αεροπορική εταιρεία Ryanair και οι Ιρλανδοί πιλότοι, όσον αφορά τη σύμβαση εργασίας. Το γεγονός θα οδηγήσει λογικά στον τερματισμό των απεργιών.

Μετά από αρκετές ημέρες συζητήσεων, συμπεριλαμβανομένων μίας συνεδρίασης διάρκειας 22 ωρών την Τετάρτη, η ένωση Forsa δήλωσε ότι η συμφωνία θα τεθεί σε ψηφοφορία από τα μέλη της. Η ίδια πάντως προτείνει την αποδοχή της.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, τα μέλη της Forsa αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο των Ιρλανδών πιλότων της εταιρείας, ενώ έχουν απεργήσει πέντε φορές μέχρι στιγμής το καλοκαίρι.

Η πιο πρόσφατη κινητοποίηση ήταν στις 10 Αυγούστου, όπου ένωσαν τις δυνάμεις τους με τους πιλότους από Γερμανία, Βέλγιο, Σουηδία και Ολλανδία. 400 πτήσεις ακυρώθηκαν τότε.

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους αποφάσισε να αναγνωρίσει κάποιες ενώσεις εργαζομένων μετά από 30 χρόνια και ύστερα από την κρίση του περασμένου Σεπτεμβρίου και τις ακυρώσεις 2.000 πτήσεων. Οι αποζημιώσεις προς τους πελάτες έφτασαν εκείνη την περίοδο τα 25 εκατ. ευρώ.

Παρά την αναγνώριση κάποιων ενώσεων πιλότων και πληρωμάτων, η Ryanair δεν έχει ολοκληρώσει τις συμβάσεις εργασίας με οποιαδήποτε από αυτές.

Και τα πληρώματα καμπίνας προχώρησαν τον Ιούλιο σε απεργίες – σε Ισπανία, Πορτογαλία και Βέλγιο, ενώ σε 21 χώρες έχουν δημοσιεύσει τα αιτήματα τους, στα οποία περιλαμβάνονται το μισθολογικό, τα ωράρια εργασίας και η εφαρμογή του εθνικού και όχι του ιρλανδικού νόμου.

Μόλις χθες πάντως δημοσιεύθηκε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να οφείλει αποζημιώσεις σε κάποιους πελάτες της, καθώς οι επιταγές που τους έστειλε δεν είχαν την απαραίτητη υπογραφή, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να τις εξαργυρώσουν.

Η εταιρεία σημείωσε ότι ένα «διαχειριστικό λάθος» οδήγησε να μείνει ένας «μικρός αριθμός επιταγών – λιγότερες από 190 από τις 20.000 που έστειλε τον Ιούλιο – χωρίς υπογραφή».

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι επιταγές έχουν ήδη επανεκδοθεί, την περασμένη εβδομάδα, ενώ ζήτησε συγνώμη από τους πελάτες της για την αναστάτωση που προκλήθηκε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v