Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ryanair: Πού οφείλεται το πρόβλημα με τις αποζημιώσεις επιβατών

Ένα διαχειριστικό λάθος άφησε κάποιες επιταγές χωρίς τις απαραίτητες υπογραφές, με αποτέλεσμα να μη μπορούν οι πελάτες της αεροπορικής εταιρείας να τις εξαργυρώσουν.

Ryanair: Πού οφείλεται το πρόβλημα με τις αποζημιώσεις επιβατών

Αποζημιώσεις εξακολουθεί να οφείλει σε κάποιους πελάτες της η Ryanair, καθώς οι επιταγές που τους έστειλε δεν είχαν την απαραίτητη υπογραφή, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να την εξαργυρώσουν.

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους σημείωσε ότι ένα «διαχειριστικό λάθος» οδήγησε να μείνει ένας «μικρός αριθμός επιταγών – λιγότερες από 190 από τις 20.000 που έστειλε τον Ιούλιο – χωρίς υπογραφή».

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι επιταγές έχουν ήδη επανεκδοθεί, την περασμένη εβδομάδα, ενώ ζήτησε συγνώμη από τους πελάτες της για την αναστάτωση που προκλήθηκε.

Οι επιβάτες της Ryanair ήρθαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων την περασμένη χρονιά.

Η εταιρεία ακύρωσε περισσότερες από 2.000 πτήσεις τον Σεπτέμβριο του 2017, με κόστος 25 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις.

To δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι απεργίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας οδήγησαν σε ακυρώσεις 2.500 πτήσεων, επηρρεάζοντας 250.000 επιβάτες, που δικαιούνταν αποζημίωση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v