H γαλλική αλυσίδα σουπερμάρκετ Carrefour ενώνει τις δυνάμεις της με την Google, κάνοντας τα προϊόντα της διαθέσιμα σε μια νέα ιστοσελίδα αγορών της αμερικάνικης μηχανής αναζήτησης, ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες τη Δευτέρα.
Το ντιλ προβλέπει επίσης ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν τρόφιμα από την Carrefour μέσω της εφαρμογής Google Assistant.
Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένα εργαστήριο καινοτομίας μεταξύ των δύο εταιρειών και θα επιταχυνθεί η διαδικασία ψηφιοποίησης του ομίλου Carrefour.
«Ο κοινός στόχος της συνεργασίας αυτής είναι να ενώσει την τεχνογνωσία και των δύο εταιρειών για να προσφέρει στους καταναλωτές νέες και καινοτόμες καταναλωτικές εμπειρίες στη Γαλλία, είτε αυτό είναι σε κατάστημα, είτε στο διαδίκτυο, είτε σε έξυπνα κινητά ή με τη χρήση φωνής» αναφέρεται στην ανακοίνωση των δύο εταιρειών.
Όπως μεταδίδει το Reuters, είναι η πρώτη συνεργασία της Google στη Γαλλία.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών, η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019, πραγματοποιείται σε μια εποχή μεγάλων αναταράξεων στην αγορά λιανικής τροφίμων της Γαλλίας, εν μέσω μιας μεγάλης μετακίνησης προς τις διαδικτυακές αγορές.