Η Cisco βάζει τέλος στις διαφημίσεις στο YouTube

Γιατί υπάρχουν φόβοι για διασύνδεση με εξτρεμιστές. Το ρεπορτάζ του CNN, οι 300 εταιρείες και οι διαφημίσεις τους σε εξτρεμιστικά κανάλια στην πλατφόρμα. Το «ευαίσθητο περιεχόμενο» που θέλει να κρατήσει μακριά.

Η Cisco βάζει τέλος στις διαφημίσεις στο YouTube

Η Cisco Systems, η κατασκευάστρια διαδικτυακού εξοπλισμού, αφαιρεί όλες τις διαδικτυακές της διαφημίσεις από το YouTube, λόγω φόβων ότι αυτές θα εμφανιστούν, σε βίντεο με ευαίσθητο περιεχόμενο.

Τάδε έφη, η CEO της εταιρείας Karen Walker, σε μπλογκ, που όμως «κατέβηκε» μέσα σε μία μέρα, από την ιστοσελίδα της Cisco, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Reuters.

Στο μπλογκ ανέφερε ότι η εταιρεία δεν θα ήθελε οι διαφημίσεις της «κατά τύχη να φτάσουν στο λάθος μέρος, όπως σε ένα βίντεο με ευαίσθητο περιεχόμενο». Πρόσθεσε πάντως ότι η εταιρεία θα συνεχίσει αν χρησιμοποιεί το YouTube για προβολή βίντεο της Cisco.

H Alphabet –ιδιοκτήτρια της Google και της YouTube- είπε ότι συνεργάζεται με διαφημιστές για να κάνει αλλαγές, να έχει πιο αυστηρές πολιτικές, καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη διαφάνεια.

Η κίνηση της Cisco έρχεται μετά από αναφορά του CNN τον Απρίλιο, σύμφωνα με την οποία διαφημίσεις από 300 και περισσότερες εταιρείες, προβάλλονται σε εξτρεμιστικά κανάλια στο YouTube.

Οι εταιρείες μπορεί να έχουν βοηθήσει τη χρηματοδότησή αυτών των καναλιών, χωρίς να το γνωρίζουν, σύμφωνα με το CNN.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v