Η Nestle και η Starbucks ενώνουν τις δυνάμεις τους στον τομέα του καφέ.
Η ελβετική εταιρεία παραγωγής του Nescafe θα δώσει στην αλυσίδα με έδρα το Σιάτλ 7,15 δισ. δολάρια για να αποκτήσει τα δικαιώματα να πουλάει προϊόντα καφέ Starbucks στα σούπερ μάρκετ, τα εστιατόρια και τα catering, σύμφωνα με όσα είπε η ίδια και μεταδίδει το Bloomberg.
H Nestle θα χρησιμοποιεί τη μάρκα Starbucks στις κάψουλες Nespresso και Dolce Gusto την επόμενη χρονιά. H συμμαχία υπογραμμίζει τις προσπάθειες της Nestle για να κερδίσει έδαφος στις ΗΠΑ.
Οι μετοχές της ενισχύονται 0,8% στη Ζυρίχη, αν και καταγράφει απώλειες περίπου 9% φέτος.