Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Puma ανέβασε τον στόχο ετήσιας ανάπτυξης, μετά την καλύτερη από την αναμενόμενη έναρξη του 2018.
Η ζήτηση για παπούτσια, ενδύματα και αξεσουάρ παγκοσμίως ενίσχυσε τις τριμηνιαίες πωλήσεις, στο 1,1 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 12,5% σε ετήσια βάση.
Τα λειτουργικά κέρδη της, στα 112 εκατ. ευρώ, για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ήταν 60% υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Σύμφωνα με τους Financial Times, ανακοίνωσε ότι αναμένει τα έσοδα όλης της χρονιάς να αυξηθούν 12%.