Την πιο ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων των τελευταίων σχεδόν τεσσάρων ετών ανακοίνωσε ότι είχε η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet. Η εταιρεία επίσης είχε δαπάνες σε ιστορικά επίπεδα, σχεδόν τριπλασιάζοντας τις κεφαλαιουχικές δαπάνες για το τρίμηνο, στα 7,7 δισ. δολάρια.
Τα περισσότερα από αυτά πήγαν στο νεότερο cloud και τις καταναλωτικές επιχειρήσεις, που έμεναν πίσω από τις ηγέτιδες Amazon και Apple.
Σύμφωνα με το Bloomberg, αφότου άφησε αυτές τις αγορές για χρόνια προς όφελος των βασικών επιχειρήσεων της, η Alphabet επέστρεψε και προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά.
«Το μεγάλο θέμα πίσω από τα αποτελέσματα ήταν η σημαντική άνοδος στις δαπάνες», σημείωσε ο Brian Wieser, αναλυτής της Pivotal Research Group.
Οι μεγαλύτερες δαπάνες για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς μείωσαν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους στο 22% από 27% έναν χρόνο νωρίτερα.
Η ζήτηση για αναζήτηση διαφημίσεων κινητών και η ισχυρή επίδοση της υπηρεσίας βίντεο του YouTube οδήγησαν τις πωλήσεις, που έφτασαν στα 24,9 δισ. δολάρια, σε άνοδο κατά 24% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών.