Ανοδο κατά 19% κατέγραψαν τα έσοδα της Adidas στο τέταρτο τρίμηνο, παίρνοντας ώθηση από την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Η επιστροφή σε διψήφιο νούμερο έρχεται μετά την ανάπτυξη 9% στο τρίτο τρίμηνο, η οποία είχε εγείρει ανησυχίες το Νοέμβριο.
Τα έσοδα, σύμφωνα με το Bloomberg, θα αυξηθούν με διψήφιο ρυθμό επίσης φέτος, με την πρόβλεψη να κάνει λόγο για 10%, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η Adidas ωφελείται και από τη δημοτικότητα των ρετρό σνίκερς της, που βοηθούν να πάρει ένα μεγάλο μερίδιο στην αγορά από τη μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της, τη Nike. Ο CEO Kasper Rorsted είπε τον Ιανουάριο ότι αναμένει «εξαιρετική ανάπτυξη» στην Κίνα φέτος και «πολύ δυνατή» πορεία στις ΗΠΑ, καθώς ο νέος φορολογικός κώδικας θα δώσει τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα ώθηση στις καταναλωτικές δαπάνες.
Τα καθαρά έσοδα θα αυξηθούν με ταχύτερο ρυθμό κάθε χρόνο μέχρι το 2020, σύμφωνα με την Adidas, η οποία ανακοίνωσε επαναγορά των μετοχών της περίπου 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2021.