Ο διαφημιστικός όμιλος WPP ανακοίνωσε ότι αναμένει το 2018 οι πωλήσεις να παραμείνουν αμετάβλητες, ενώ το 2017 οι συγκρίσιμες πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 0,9%, σε σύγκριση με την άνοδο 3,1% έναν χρόνο νωρίτερα.
Τα καθαρά κέρδη το 2017 σε άνοδο 30%, έφτασαν το 1,82 δισ. στερλίνες από 1,40 δισ. το 2016. Οι αναλυτές ανέμεναν 1,45 δισ. στερλίνες (δημοσκόπηση FactSet).
Σύμφωνα με το MarketWatch, τα έσοδα ενισχύθηκαν 6,1% στα 15,27 δισ. στερλίνες από 14,39 δισ.
Το ξεκίνημα του 2018 όπως είπε η εταιρεία κινείται σε αργούς ρυθμούς, με τα συγκρίσιμα έσοδα του Ιανουαρίου αμετάβλητα και τις πωλήσεις σε πτώση 1,2% σε ετήσια βάση.
Η μετοχή της WPP υποχωρεί 10% στην έναρξη της συνεδρίασης σήμερα. Σύμφωνα με τους financial times, η σημερινή πτώση οδηγεί σε μείωση της μετοχής τους τελευταίους 12 μήνες σε περισσότερο από 30%, μετά από σειρά προειδοποιήσεων κερδών κατά τη διάρκεια του 2017.