Η Discovery εξαγοράζει τη Scripps έναντι $14,6 δισ.

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Barclays, η νέα εταιρεία θα έχει 20% της συνολικής τηλεθέασης της καλωδιακής τηλεόρασης στις ΗΠΑ. Ράλι 30% για τη μετοχή της Scripps.

Η Discovery εξαγοράζει τη Scripps έναντι $14,6 δισ.

Η Discovery εξαγοράζει τη Scripps Network Interactive έναντι 14,6 δισ. δολαρίων, μεταδίδει το Reuters.

H νέα οντότητα που θα δημιουργηθεί από το ντιλ που ολοκληρώθηκε την Κυριακή το βράδυ θα συνδυάζει το γυναικείο κοινό των καναλιών της Scripps όπως των HGTV, Travel Channel και Food Network με το αντρικό κοινό καναλιών όπως τα Αnimal Planet και Discovery Channel.

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Barclays, η νέα εταιρεία θα έχει 20% της συνολικής τηλεθέασης της καλωδιακής τηλεόρασης στις ΗΠΑ, κάτι που θα ενισχύσει τη διαπραγματευτική της ισχύ στην ανανέωση συμβολαίων με διανομείς.

Τα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα και οι εταιρείες καλωδιακής τηλεόρασης αντιμετωπίζουν αυξημένες πιέσεις καθώς περισσότεροι τηλεθεατές παρακολουθούν τα αγαπημένα τους προγράμματα σε κινητά και σε τάμπλετ.

Υπάρχει επίσης αυξημένος ανταγωνισμός από υπηρεσίες streaming όπως αυτές των Netflix και Amazon.
Αυτή ήταν η τρίτη απόπειρα της Discovery να εξαγοράσει τη Scripps. Προσφορά για τη Scripps είχε καταθέσει και η Viacom.

Μετά την ανακοίνωση του ντιλ, η μετοχή της Discovery ενισχύεται περίπου 3% και της Scripps πραγματοποιεί άλμα 30%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v