Nestle: Αναβάθμιση στόχου πωλήσεων 2008

Η Nestle αναβάθμισε τον στόχο πωλήσεων για την φετινή χρονιά, λόγω των αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων της και των αποστολών αγαθών και επανέλαβε ότι η κερδοφορία της θα βελτιωθεί.

Nestle: Αναβάθμιση στόχου πωλήσεων 2008
Η Nestle, μεγαλύτερη εταιρία τροφίμων στον κόσμο, αναβάθμισε τον στόχο πωλήσεων για την φετινή χρονιά, λόγω των αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων της και των αποστολών αγαθών και επανέλαβε ότι η κερδοφορία της θα βελτιωθεί.

Η αύξηση εσόδων πλην εξαγορών, αποεπενδύσεων και νομισματικών δικυμάνσεων θα πλησιάσει το περσινό ποσοστό του 7,4%, ανακοίνωσε ο ελβετικός όμιλος. Ο μακροχρόνιος στόχος ανάπτυξης της Nestle είναι 5% με 6%.

”Η οργανική ανάπτυξη του ομίλου πραγματοποιεί εύρωστο ξεκίνημα στο 2008,” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Peter Brabeck-Letmathe.

Οι αυξήσεις των τιμών 3% κατά μέσο όρο σε 10.000 προϊόντα, από τα ζυμαρικά Buitoni ως τις ζωοτροφές Purina, βοήθησε τον όμιλο να ξεπεράσει τις επιπτώσεις της αναρρίχησης των τιμών των πρώτων υλών, καθώς και την επιβράδυνση στις καταναλωτικές δαπάνες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v