Οι καταναλωτές και επισήμως προτιμούν τα tablet Surface της Microsoft από το iPad. Σύμφωνα με την έρευνα «2017 US Tablet Satisfaction Study» της JD Power, τα ευρήματα της οποίας δημοσιεύτηκαν την Πέμπτη, οι πελάτες είναι πολύ πιο ικανοποιημένοι από τις ταμπλέτες της Microsoft απ’ ό,τι είναι από το iPad ή τα tablets που κατασκευάζουν οι Samsung, LG, Amazon, Acer και Asus.
Στην καταναλωτική έρευνα, η Microsoft αναδείχθηκε κορυφαία σε τρία βασικά σημεία, περιλαμβανομένης της διαδικτυακής συνδεσιμότητας, της διαθεσιμότητας επίσημων αξεσουάρ και της ποικιλίας προεγκατεστημένων εφαρμογών.
Επίσης, η Microsoft ξεπέρασε το iPad ως προτιμότερο από τους καταναλωτές λόγω ελκυστικότητας του tablet, της ποιότητας των υλικών του και του μεγέθους του.
Όπως σημειώνει το CNCB, κάτι που επισημαίνουν και οι επενδυτές που έχουν παρακολουθήσει την πτώση στις πωλήσεις του iPad της Apple, επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι το 51% των πελατών της Microsoft θεωρούν πως είναι «μεταξύ των πρώτων από τους φίλους και τους συναδέλφους τους που δοκιμάζουν νέα τεχνολογικά προϊόντα».
Αυτό σημαίνει πως άτομα που επιθυμούν να αποκτήσουν την πιο πρόσφατη τεχνολογία επιλέγουν τα Surface της Microsoft έναντι των iPad.
Συνολικά, φαίνεται πως το μεγάλο εύρος υποστήριξης για εφαρμογές Windows μάλλον έχουν βοηθήσει τα Surface, ιδιαίτερα για καταναλωτές που θέλουν μια πολύ αποδοτική συσκευή.
«Η πλατφόρμα Microsoft Surface έχει διευρύνει αυτά που μπορούν να κάνουν τα tablet, και ορίζουν τον πήχη για την ικανοποίηση των καταναλωτών», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο αντιπρόεδρος στην J.D. Power για τις βιομηχανίες τεχνολογίας Jeff Conklin. «Αυτές οι συσκευές tablet είναι ακριβώς το ίδιο ικανές με πολλά laptop, αλλά μπορούν να λειτουργήσουν και ως συμβατικά tablet. Αυτή η πολυχρηστικότητα είναι βασική για την ελκυστικότητα και την επιτυχία τους», εξήγησε.
Παρότι υποχώρησαν οι τριμηνιαίες πωλήσεις της, η Apple παραμένει κορυφαία στην αγορά tablet. Οι καταναλωτές, ωστόσο, απολαμβάνουν περισσότερο τις συσκευές της Microsoft και αυτό ίσως αρχίσει να φαίνεται στο μερίδιο αγοράς της Apple.